Exjobbet rullar på

Tyckte det var dags att blogga lite igen. Kanske ska ta upp det lite mer frekvent. Sitter för tillfället på Starbucks och jobbar med mitt examensarbete om malaria. Det är intressant. Det e också mysigt att kunna sitta på ett fik med internet och jobba. Blir så inaktiv och rastlös hemma. Skulle ju kunna vara på labbet också, men det håller på och flyttar dne här veckan så det e lite svårt. Ganska bra att plugga här där jag sitter faktiskt. Man kan tycka att det är lite rörigt och man borde vara på bibilioteket, men det e lite tyst där. Haha, ja, det satt två tjejer bredvid mig förrut och pluggade och på andra sidan två personer varav tjejen pratade ganska högt. Det störde tydligen de två tjejerna som pluggade så den en askrek ut något för att göra en markering, Men hallå!  Vill man plugga ostört kanske inte Tsarbucks e bästa stället. Hmm, jag har i alla fall skaffat mig ett Starbucks kort, så att jag får två timmar fritt internet och refill på kaffet. Kan ju sitta här hela dagen om jag vill. Synd att kortet inte går att använda hemma sen, Finns ju inte Starbucks i Sverige, eller är det på väg, kanske? Kortet gäller iaf bara i USA och Canada.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0