Jag vill vara medlem i cashmere mafia

Min nya favoritserie är Cashmere mafia som går på tv3 på måndagar. Tyvärr missar jag varannat avsnitt pga kommunfullmäktige-grupp möten. Men iaf, vem skulle inte vilja vara som dem? ha sjukt snygga trendiga kläder, senaste coola väskan och blackberry. Ett framgångsrikt jobb där de får bossa med män, styra och ställa plus att de har sjukt snygga män, om de är gifta förstås. Tyvärr verkar männen känna sig hotade men det lyckas de värja genom att vara coola och smarta. Jag vill ockås bo i New York och vara framgångsrik. E trött på att vara en fattig student som alltid får köpa HM-kläder för att ens kunna förnya till vårgarderob. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0